Monday 17 September 2012

with my sick momy

on 14 september 2013

satu accident berlaku
di mana kaki ibu terlangar sesuatu yang menyebab kan kaki nyer terluka...
bagi kita yang tidak meghidap diabetes boleh dianggap biasa tapi buka ibu
sudah 4 kali melakuan pembedahan serius dikakinya tetapi masih belum pulih...
di hari 14 september kaki ibu di lakukan lagi pembedahan kerana terdapat bahagian yang tidak boleh di pakai lagi....sebahagian adalah ibu jari kaki....

sebagai seorang anak saya terpaksa mengorbankan masa dan membahagikan masa belajar dan menjaga ibu
masing2 adik dan abang belajr jauh dari ibu...hanya tinggal aku dan 2 lagi adik aku yang masih belajr di sekolah menengah...
bagi aku belajar adalah tangungjawab aku sebagai pelajar....dan ibu tangungjawab aku sebagai anak...

aku hanya berdoa dan bersujud pada allah sahaja
aku mengharapkan perjalanan ibu aku dalam keadaan yang baik dan sihat....
tidak guna jika aku menangis dan membuang airmata

IBU SIHAT LAH KAU
SENYUM LAH KAU
KEMBALI LAH KAU
AKU DOAKAN KAU SENTIASA SIHAT DAN TERSENYUM BERSAMA AKU

No comments:

Post a Comment